Reklamační řád

Pokud zboží při dodání nebo v záruční lhůtě vykazuje vady, má zákazník právo uplatnit reklamaci. Doporučujeme zákazníkům, aby z důvodu lepší prokazatelnosti reklamaci uplatnili písemně.  Je-li zboží zasíláno poštou, doporučujeme ho opatřit vhodným obalem, aby nedošlo k jeho poškození. Doporučujeme zaslat doporučeně a pojištěné. Spolu s vrácením zboží je třeba také prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího, např. přiložením kopie prodejního dokladu, záručního listu (hodinky), certifikátem pravosti (diamantové šperky). Bez tohoto dokladu není možné reklamaci vyřídit. Před odesláním zboží doporučujeme sdělit případný záměr zboží reklamovat e-mailem na info@sperkin.cz nebo telefonicky, neboť mnohdy se setkáváme s reklamacemi, kdy zboží netrpí vadou, nýbrž běžným opotřebením ztrácí funkčnost (např. uvolněné zapínání na náušnicích, které lze velmi snadno svépomocí opravit). Nebo se jedná o mechanické poškození, kdy není možné reklamaci uznat.


Reklamaci zboží, které jste prodali třetí osobě, Váš zákazník uplatňuje u Vás. Tyto reklamace se řídí Občanským a Obchodním zákoníkem v platném znění.

Místo uplatnění reklamace:
Gold Way Czech a. s., Masarykovo náměstí 2195,  756 61  Rožnov pod Radhoštěm

Prodávající nebo jím pověřený pracovník reklamaci posoudí, zda je oprávněná. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. 



EXPEDUJEME
DO 24 HODIN


NAD 1 200,- Kč
DOPRAVA ZDARMA


KE ŠPERKU
KRABIČKA ZDARMA


VÍCE JAK
20 LET ZKUŠENOSTÍ

MENUX