Tommy Hilfiger. Klasika okořeněná pop kulturou

Tommy HilfigerSe svou vlastní kolekcí přišel poprvé v roce 1985, dnes má téměř 1500 poboček ve více než 90 zemích po celém světě. Asi není třeba tohoto velikána módního průmyslu nějak zvlášť představovat. Jméno Tommyho Hilfigera je samou esencí amerického klasického stylu, se kterým si ovšem Tommy umí rafinovaně pohrát. Výsledkem je originální, luxusní móda prvotřídní kvality. Formální, volnočasová i sportovní. Pro dámy, pány i děti.

Tommy Hilfiger odstartoval svou kariéru už na střední škole. Se 150 dolary v kapse otevřel malý řetězec obchodů People’s Place. Chtěl rozvířit stojaté vody svého rodného maloměsta a vnést tam čerstvý závan aktuálních trendů z New Yorku. V roce 1979 se přestěhoval přímo do centra dění a stal se módním designérem na plný úvazek. S pomocí podnikatele Mohana Murjaniho přišel pár let nato se svou první pánskou kolekcí. Mladistvý, uvolněný styl se rychle uchytil a mladému návrháři se otevřela cesta k obrovskému úspěchu.

Inspiraci hledá Tommy Hilfiger často v pop kultuře, fascinuje ho zejména hudební průmysl. Spolupráce s hvězdami, jako je Beyoncé, Snoop Dogg, Britney Spears nebo Rolling Stones mu zajistila pozornost i mezi mladou generací. Vedle oblečení už dnes Tommy Hilfiger nabízí také obuv, parfémy, šperky či hodinky. A stejně jako oděvy, i jeho módní doplňky v sobě spojují kvalitu, nadčasovou eleganci a nejaktuálnější trendy. Tommy Hilfiger je prostě sázka na jistotu.